sâmbătă, 12 aprilie 2014

eczema iar :(

Sa va spun ca am din nou probleme cu eczema? Nu arata atat de rau ca anul trecut inca. Adica nu imi sunt afectate toate degetele. Repet, inca. Au aparut iar bubite mici care se unesc apoi intr-una mare care la un moment dat explodeaza si se revarsa un lichid ca mierea asa. Oribil. Iach. Asa erau si anul trecut pe vremea asta. De atunci nu s-a mai manifestat in halul asta. Adica mai imi apareau bubite mici mancacioase rau dar treceau dupa o doza de Apis. Astea de acum nu mananca foarte rau, aproape deloc chiar. Doar ca mainile mele sunt niste umflaturi si nu pot face prea multe. Revin ca acum ma solicita fie-mea mare.

2 comentarii:

  1. Am fost diagnosticat si eu cu dishidroza, am folosit unguent, siropuri, etc. dar din pacate era ceva provizoriu, dupa tratament bubitele apareau din nou. Am luat prin eliminare orice lucru de la care puteau sa reapara bubitele. In sfarsit dupa jumatate de an am ajuns la o concluzie: MEZELURILE sunt de vina. Mai exact, cand mananc crenvusti, parizer, sunca presata si mai nou chiar si sunca taraneasca, bubitele apar a doua zi. Salamul sau feliile de sunca afumata nu imi produc acele bubite. Asta este in cazul meu, incercati si voi si sper sa aud numai de bine. Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mananc mezeluri de ani buni. Asadar la mine nu e asta. Si acum sunt bine, mi-a trecut. Tot cu remedii homeopate. Multa sanatate!

      Ștergere