vineri, 5 iulie 2013

Inapoi la treaba

Desi vacanta mea s-a terminat de o saptamana, nu mi-am gasit timp sau poate chef sa scriu. Dar astazi am zis GATA! cu leneveala, ne apucam iar de treaba :). De cand am venit, mi-am reintrat foarte repede in indeletnicirile zilnice de genul plimbarilor cu Ioana prin parc, jocurilor cu aceeasi frumoasa fetita, adormitul la pranz, mesele etc. Partea frumoasa a jobului de a fi mama. Si chestia asta imi ocupa toata ziua. Seara mai am ragaz pentru mine cel mult doua ore intre 9.30-10 cand o culc pe ea pana pe la 12 cand trag de mine sa ma duc la somn deoarece a doua zi mandra e in picioare pe la 6-6.30 si eu morocanoasa.
 
Chiar ma simt ca la job! E acelasi sentiment de rutina dar e o rutina frumoasa, adica n-as da-o pe niciun job din lumea asta oricat de banos ar fi!
 
Apropo de eczema, n-a fost niciodata mai bine, mai ales ca de doua saptamani n-am mai luat niciun remediu nimic si imi mai apar bubite din cand in cand, mancacioase ca de obicei, dar trec repede far incidente majore. Oricum azi imi reiau vizitele la medicul meu homeopat sa vedem ce strategie mai adoptam.
 
Asa ca de azi sunt official "back in business"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu