duminică, 16 iunie 2013

Imi iau o vacanta

Bagaje aproape gata, dus copil la soru-mea, liberi sa facem ce vrem. Dar am simtit un gol imens cand am intrat in casa si mi-am dat seama ca 10 zile n-o mai vad. De cand nu imi mai ajunge doar sotul pentru o vacanta reusita? Sper sa ne redresam pana maine si sa ne vina cheful de un concediu frumos si activ. Cert este ca acum suntem completi doar cu ea. E un sentiment nou si sunt convinsa ca asta e ultimul concediu pe care il facem fara ea.
Va pup si revin sa scriu dupa ce ma intorc.
Eczema e nesperat de bine, mai am doar cateva zone foarte mici intre degete cu bubite. Mainile sunt suple si catifelate ca odinioara. Fain, nu? Devin din ce in ce mai mult o fana a homeopatiei. Mi se pare ca e magie si v-o recomand cu caldura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu