miercuri, 12 iunie 2013

Cu cine vorbesc despre eczema?

Atunci cand nu mai am cu cine discuta despre o problema aparuta in viata mea, presupun ca ar trebui sa scriu pe blog. Azi dimineata nu mi-am dat seama de solutia asta si m-am enervat rau de tot de aparitia bubitelor mancacioase iarasi (dupa ce de joi pana ieri nu mai avusesem probleme mari cu ele, adica mai apareau dar nu mai era mancarimea intensa, plus ca mainile mele arata mai bine ca niciodata; chiar si acum). Azi dimineata mi s-a parut ca iar o iau de la capat si ca niciodata nu voi mai scapa de problema asta. Desi am spus si repet, situatia arata de 10 ori mai bine ca acum o luna de exemplu: pot sa imi indoi degetele, nu mai sunt asa de umflate, pielea si-a recapatat in mare parte supletea, mai sunt doar cateva zone pe degete care arata rau. Ar trebui sa vad partea asta buna a situatiei. Doar ca azi dimineata m-am enervat rau si nu am vazut partea buna si ma supar pe mine ca m-am enervat pe Ioana si am tipat la ea ca nu mananca. Si m-am simtit ca o mama rea care isi varsa nervii pe copilul nevinovat. Si asta doar din cauza faptului ca nu am cu cine vorbi despre supararea asta. Adica nu sunt multi oameni dintre prietenii mei cu care am vorbit despre eczema. Chiar daca scriu pe blog si e public si alti oameni pot afla oricand si oricat despre eczema mea, eu nu am discutat cu multi prieteni despre treaba asta. Ba mai mult, acum vreo 3 saptamani m-a intrebat o prietena de ce am mainile asa aspre (nu putea sa le vada ca eram la o nunta si era mai intuneric in sala) si i-am spus ca am facut o alergie la un detergent. De ce am ales sa ascund ce am? Poate pentru ca nu cred ca oamenii au timp si chef sa auda de boli si o eczema suna urat, se pot gandi la altele, la ciuperci, mai stiu eu la ce. Cert este ca o ascund. Cat se poate ascunde avand in vedere ca e "pusa pe masa", adica mai evidenta ca pe maini nu stiu unde ar putea fi (poate pe fata si sunt recunoscatoare ca nu am asa ceva).
Si si mai cert este ca atunci cand am o "cadere" si ma gandesc ca iar au aparut bubitele si ca nu mai scap de boala asta imi dau seama ca nu am cu cine vorbi despre problema asta. Daca discut cu sotul imi va spune "Hai, pui, sa schimbam doctorul, hai sa mergem la altcineva", oricum barbatii nu sunt niste interlocutori buni in situatii din astea, ei trebuie sa gaseasca o solutie. Nu pot sa discute doar, daca nu gasesc o solutie nu are rost atata vorba. Si mie imi place sa ma lamentez. Sau imi placea. Stau acum si ma gandesc ca nu am mai facut de foarte mult timp treaba asta. Poate e datorita remediilor pe care le iau sau pur si simplu pentru ca nu mai am cu cine discuta. Si atunci fiecare problema aparuta incerc s-o rezolv singura. Asa cum pot eu. Simt lipsa unei discutii cu cineva anume dar imi dau seama ca nu se mai poate, nu mai e timp de asa ceva. Eu am timp ca am doar un copil si ma descurc binisor zic eu, dar "umarul" pe care plang eu de obicei are deja doi copii si vorbim din joi in pasti. Asa ca va trebui sa ma descurc singura. Si apropo, doamna doctor m-a pus acum sa iau doua globule de Sulfur 15 ch. Vom vedea. 

9 comentarii:

  1. salut! Iti inteleg perfect starea prin care treci, deoarece si eu trec prin aceeasi situatie.Sufar de aceeasi boala.In primul episod m-am tratat homeopat, pt. ca eram sigura ca este calea cea mai eficienta,insa conjunctura a facut sa nu mai continui pe calea aceasta, desi cred ca este cea mai buna.Stiu ca este greu, dar este important sa avem rabdare.Rabdare, credinta, rabdare, credinta si iar de la capat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Da, rabdare si credinta, bine punctat! Cam asa este. Si eu cred ca homeopatia este calea cea mai eficienta ca sa scap de boala asta. Si sper asa sa si fie si nu numai eu sa scap ci toti care o au. Oricum nu are rost sa ma plang si lamentez cand alti oameni au alte boli mult, mult mai rele.

      Ștergere
  2. Buna Irina, ma numesc Iulia si am 24 ani imi doresc sa impartasesc povestea mea legata de aceasta boala pentru ca nici eu nu am cu cine vorbii,si am trecut prin aceleasi faze penibile cu unele cunostinte..gen,, ce maini aspre ai!!,, raspuns,,asa le am eu,de la detergenti si ca fac curat cu mainile goale,, bineinteles cand am simtit o nevoie disperata sa spun ce am,am fost compatimita si dupa o perioada persona cu care am vorbit despre ... a si uitat si cand am adus vorba iar ,era fosrte mirata...in concluzie am vorbit singura atunci si am decis sa fiu mai rezervata cu lumea.Totul a inceput in ianuarie la mana stanga degetul inelar in varf( buricul degetului) bineinteles ca nu am luat in seama... si le.am stors. dupa un timp,cam 1 saptamana s=au extins,ieseau cate 3 bubite una langa alta,se uscau,si apareau in alt loc tot cate 3 in sir...apoi in palma,degetul mare.... m.am gandit ca am luat vreo ciuperca de pe undeva,gen clanta unei usi, nush.atunci am am apelat la mama care s.a interesat si mi a zis ca poate am zona zoster sau psoriazis..si sa ma duc la doctor,in conditiile in care aceste boli se declanseaza pe sistem nervos,la stres,la suparare..si eu sunt o persona mai stresata de felul meu,ma ingrijorez de orice,ma supar,tin in mine...s.a.m.d
    Dupa 2 luni m.am decis sa ma duc la un dermatolog pentru ca nu imi placea deloc cum erau mainile si mai ales ca mi a iesit si la mana dreapta cateva...ajunsa la dermatolog am intrebat daca nu este Psoriazis,si mi s a spus ,,ca ma duc prea departe,, Doamna Doctor nu mi a acordat foarte multa atentie ,s.a uitat doar 1 data,fara sa intrebe nimic altveca,si mi a zis ca am o alergie la ceva,detergent , solutii chimice,chestii...si ca doar eu imi pot da seama.ceva absurd...ca asa pot avea alergie si la praful care este extraordinar de mult in casa,oricat as sterge,ca stau in BULEVARD... AR PUTEA FI DE LA APA,DE LA detergent de vase,de la absolut orice..cum sa imi dau eu seama??? i.am zis de niste analize si mi a zis ca la anlize alergologice imi spune doar ca sunt alergica..dar nu si la ce...in fine,mi a dat Triderm sa iau 1 saptamana de 2 ori pe zi si o crema hidratanta, zis si facut,in a 5-a zi,mi au aparut iar!!!! oribil...m.am intors la cabinet, si mi a dat dermovate, si acceasi crema hidratanta,si bineinteles aceleasi sfaturi de rigoare,sa descopar la ce sunt alegica si de ce anume m.am atins iar. dermovate crema,o data pe zi,seara innainte de culcare,si bagate mainile in folie de plastic... mi a trecut...dar in locurile unde erau bubitele a ramas pete rosii,ca si cum eram arsa, in fine, dupa 3 zile dupa ce am terminat tratamentul mi.au aparut iar.o luasem razna!!!
    M.am mai plans la niste persona dar de data asta la personane de varsta mamei, nu cele de varsta mea ca degeaba,,,,am mai primit niste sfaturi,pareri si am apelat la Dermazin pentru ca are o compozitie de antibiotic,din cate stiu,timp de 10 zile ma dadeamd e 2 ori pe zi cu el si crema hidratanta bineinteles, imi trecuse..apoi a parut iar...si ma. intors la Dermovate asa de capul meu,timp de 20 zile,folie plastic,manusi chirurgicale...mi a trecut,pana si petel rosii ramase..eram in a 9-lea cer...dar :( dupa 5 zile( cu 5 zile in urma) mi au aparut iar incepand tot de la degetul inelar,mana stanga,si a continuat in aceleais locuri,dar mult mai multe,si la mana dreapta:((( imi vine sa le tai..cata crema am in maini,nici apa nu mai sta pe maini:((( sunt terminata !!!! stiu k o sa se rezolve..dar nu ma gandeam ca o sa confrunt k asa ceva vreodata,nimeni nu se gandeste..toti credem ca o sa fim sanatosi..pana la proba contrarie:(( citind zile astea inca o data despre,,bube in palma,, am ajuns la concluzia ca am DISHIDROZA PALMARA. mi au iesit cateva si in talpa :(
    Saptaman viit o sa ma duc la alt dermatolog si sa imi fac si anlizele la sange,sa vad ce diagnostic imi da si ce tratament,daca nu imi trece nici asa( nu.mi pun streangul de gat..:)).. ) o sa apelez la un doctor homeopat... si cam atat.
    Sper ca nu te.am plictisit. Multa sanatate tie si familiei!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Iulia! Nu m-ai plictisit absolut deloc, eu imi cer scuze ca am raspuns cu intarziere. Ce ai facut la dermatolog? Cum ti-au iesit analizele? Sper ca esti bine, daca nu fizic cel putin la nivel emotional. Va trece ea si boala asta, trebuie sa ai incredere! Eu nu prea mai am deloc bubite de exemplu. Si nu am mai luat niciun remediu de aproape doua saptamani. Azi ma duc la homeopata mea sa vedem ce mai facem.
    Asa ca am mare incredere ca se poate scapa de dishidroza. Trebuie sa crezi si tu asta si mai scrie-mi.
    Promit sa raspund mult mai repede. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Irina , sunt baiat in varsta de 14 ani.Sufar si eu de aceste bubite si sincer numai stiu ce sa fac . Le am de 1 an si ceva , dar ceea ce am realizat , cred eu ca este important. Aceste bubite apar doar primavara si vara si tin pe toata perioada ei.Toamna , iarna nu mai am (cel putin asa a fost anul trecut) , sper sa fie asa si acum.Dar chiar ma streseaza aceste bubite deoarece ma mananca foarte rau.De la degetelul mic pana la toata mana , mai nou au inceput sa apara si pe genunchi , dar se usuca si dispar (nu este o mare problema la genunchi).Mainile imi sunt umflate foarte rau de la aceste bubite.

    Insa am mai realizat ceva , mi-e unul imi dispar o perioada , dar dupa cand ma duc la sala de forte imi apar dinou.Ma gandesc ca am o sensibilitate la piele si imi apar din cauza transpiratiei sau ceva de genul.Ma gandesc sa ma las de acest sport (desi il "iubesc").

    Daca ai descoperit vreo solutie , un tratament , ceva , te rog , anunta-ma.

    Multumesc pentru intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Da, am descoperit un tratament, dupa cum am si scris pe blog. O vizita la un medic homeopat. Pe mine m-a ajutat foarte mult. Adica acum nu mai am bubite si chiar daca mai apar din cand in cand imi dispar si nu ma mai mananca rau. Ideea este sa iau o doza din remediul prescris mie si gata! Dar aceste remedii sunt personalizate, ce a mers pentru mine nu neaparat va merge pentru tine, numai un medic homeopat te poate orienta corect.
    Sper sa scapi si sa nu renunti la sport daca asta iti place. Dishidroza nu are legatura cu transpiratia (desi se credea asta la un moment dat) ci cu un dezechilibru al organismului provocat de nu se stie ce (poate stres).
    Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Okay , multumesc pentru ajutor , o sa vizitez si eu un homeopat , dar totusi daca ai putea sa imi spui ce tratament folosesti , ca as dorii sa il cumpar si eu poate da roade.

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am scris pe blog ce remediu mi-a fost prescris mie. Ideea este ca e personalizat, tie poate sa nu iti faca nimic sau din contra sa iti inrautateasca simptomele. Si nu as vrea asta. Trebuie sa ai aceleasi trasaturi de caracter ca ale mele, eczema ta sa reactioneze la aceiasi factori ca si ai mei (din ce mi-ai scris tu, la tine se manifesta altfel) pentru ca remediul prescris mie sa functioneze si pentru tine. NU iti recomand sa iei un remediu homeopat fara a vizita un medic homeopat!!!!! Asa ca te rog du-te la un homeopat, roaga-i pe parintii tai sa te sprijine financiar in acest demers. Remediul folosit de mine nu este un secret, este vorba despre Apis 30, dar nu te ajuta cu nimic; nici macar nu vei sti cum sa il iei, cate pastile, cand si asa mai departe. Nici eu nu iti pot spune deoarece eu le-am luat la indicatiile unui medic Ti-am spus, luate haotic, dupa ureche, pot sa iti inrautateasca simptomele!
    Sper sa iei decizia corecta! Bafta!

    RăspundețiȘtergere