joi, 14 martie 2013

Dezamagire pentru o comanda online

Pe 25 februarie am facut comanda de niste produse naturiste pe naturaplant.ro. Aveam nevoie de ulei de tea tree si de un extract de muguri de coacaz negru si pentru ca tot le gasisem pe amandoua pe siteul acesta am mai comandat si un sapun bio, doua unguente cu galbenele si unt de shea. Si m-am pus pe asteptat cu sufletul la gura. Ziceau in mailul de confirmare a comenzii ca in aproximativ 72 de ore ar ajunge la mine.
Buuun...astept, si astept, si astept si cum nu sunt foarte buna la asteptat, joi seara le scriu un mail in care ii intreb de statusul comenzii. Mail la care banuiam ca as primi un raspuns vineri. Si l-am primit vineri dar vineri seara cand degeaba le-as fi scris inapoi. Imi raspundeau frumos si fara griji ca nu au avut untul de shea si ca il  vor primi in urmatoarea saptamana si cum il au o sa-mi trimita pachetul.
Deci iar ma pun pe asteptat (bine, la faza asta eu nu am inteles de ce a trebuit sa le scriu eu lor si nu ei sa isi ceara scuze ca nu pot onora comanda in timp util). Am zis sa ii iert si sa astept iar. Si am tot asteptat pana pe miercuri saptamana urmatoare cand n-am mai rezistat si le-am scris iar. Acum le-am spus si ca sunt cam nemultumita de felul cum isi trateaza clientii.
A doua zi ma suna o duduie. Fara sa incerce sa para draguta sau umila ca doar ei intarziasera cu comanda si ar fi trebuit sa ma contacteze demult, nu sa ii tot imping eu de la spate. Imi zice nonsalanta ca tocmai ce primisera untul de shea si ca nu au unul din tipurile de unguent de galbenele si daca pot sa-mi trimita de la alta firma. Eu zic ca da dar totusi cand vine comanda. Ea zice ca a doua zi vineri urma sa ajunga la curier deci sigur ajunge luni la mine. Ok, zic.
Astept. Iar...pentru a 3a oara. Cred ca sunt cam fraiera :D. Luni trece si nici urma de comanda. Deja enervata, le scriu iar mail in care le spun ca nu e posibil asa ceva, ca a doua zi ar fi bine sa vina comanda altfel sa se spele cu ea pe cap.
Nu trebuie sa va spun ca a doua zi (deci dupa 15 zile de la lansarea comenzii, nu stiu cat face in ore dar sigur e mai mult decat 72) vine si comanda intrun hal fara de hal...eu n-am mai vazut atata stupizenie din partea celor care au ambalat produsele alea. Sticluta de ulei de tea tree (care, apropo, ar fi trebuit sa fie de la Fares, cel putin asa comandasem, dar era de la Solaris) intrase in unguentul de galbenele care era desfacut si se varsase prin cutie si toate celelalte produse erau murdare. Plus ca sapunul bio nu exista, desi nu mi-a zis nimeni ca nu mi l-ar trimite. Groaznica experienta! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu