luni, 4 martie 2013

Uleiul de cocos bate crema

Fie-mea s-a ales cu o iritatie de scutec urata de tot. Cea mai urata de pana acum. M-am speriat cand am vazut-o, are portiuni de carne vie (sau cel putin asa mi se pare mie, e posibil sa exagerez avand in vedere ca e vorba despre 'my girl'). Anyway, iritatia e naspa rau.
Cauza sau mai degraba vina e aiureala mea de a-i pune in iaurtul de la ora 17 pe langa banana cea de toate zilele si un mar si o para. Smart, nu? Desi mai mancase combinatia asta si nu patise nimic (dar recunosc marul si para erau coapte in ocaziile anterioare), sambata seara a fost prea mult pentru popoul ei si am inlemnit cand am vazut ce e acolo.
Asa ca m-am pus pe ea cu creme pentru eriteme fesiere (Sudocrem si Bepanthen - astea le am prin casa), plus ulei de masline. Adica ceea ce mersese pana acum pentru ocazionalele mici iritatii. Credeti ca am avut succes de data asta? Nimic, a doua zi era fix la fel. Plus starea de agitatie si suparare.
Asa ca duminica spre luni noaptea, pe la 4.30 asa, dupa ce ma tinuse treaza de la ora 3 (asta inseamna ca nimic n-o potolea, doar plimbatul prin casa), i-am aplicat ulei de cocos. Din ulei de cocos bio si presat la rece pe care mi-l cumparasem pentru mainile mele. M-am gandit ca rau nu are cum sa-i faca. Si apoi am mai plimbat-o putin pana la ora 6 (:D) si ne-am culcat. Dimineata la schimbat, popoul era deja mult mai curat. Nu s-a reparat tot, adica mai avem de muncit dar eu cred ca suntem pe drumul cel bun.
Asa ca de-acum incolo daca mai pateste o iritatie pac o spal cu apa calduta, apoi o usuc cu feonul (alta gaselnita pe care am citit-o pe forumurile americanesti), apoi aplicam uleiul de cocos, lasam putin la aer, pus scutecul si sper sa treaca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu